ATLAS supermarką 2013

ATLAS supermarką 2013
Ogłoszono zdobywców tytułu Superbrand Polska 2013, przyznawanego najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. ATLAS już po raz 7 znalazł się w grupie najwyżej ocenionych brandów.
Najsilniejsze brandy wyłanianio na drodze dwuetapowego procesu certyfikacji. Składał się z badania konsumenckiego na grupie 15 000 respondentów zleconego firmie GfK Polonia oraz oceny eksperckiej wydawanej przez Radę Marek. Prawo do posługiwania się tytułem przyznano jedynie 17% z 1863 ocenianych brandów. W kategorii remont i dekoracja wnętrz wybrano markę ATLAS. - Nasza marka ma charakter i jest numerem jeden w sektorze chemii budowlanej. Niewiele firm może pochwalić się tak dobrą opinią w oczach Polaków – komentuje Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS. Zgodnie z założeniami organizatorów, zwycięskie marki musi cechować m.in. silna obecność na polskim rynku oraz produkty i usługi wysokiej jakości.
Tak jak przy poprzednich edycjach, kolejnym etapem będzie wydanie specjalnego albumu, zwanego biblią brandingu, w którym zwycięzcy przedstawią swoją historię i drogę do sukcesu. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom konkursu zostaną wręczone okolicznościowe statuetki. Pomysł programu należy do światowej organizacji Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.

Authors: atlas.com.pl

Tłumaczenie

Wyszukiwarka

Przy wyborze specjalistycznej farby do malowania np. kuchni lub łazienki kieruję się

informacją pozyskaną z internetu - 42.9%
sugetią sprzedawcy lub doradcy technicznego - 18.4%
rekomendacją znajomych - 11.6%
informacją zawartą na opakowaniu lub reklamówce - 4.8%
własnym doświadczeniem w zakresie - 22.4%

Suma głosów: 147
The voting for this poll has ended on: 26 Cze 2012 - 00:00

Popularne tagi

Galeria

na skróty